Sponsor Kinderwerk Suriname

10,00

Kinderen in Surinaamse leren leven met Jezus Christus is een nieuwe uitdaging voor stichting Doe maar. Dit zal een enorme impact kunnen hebben op het land. We willen je uitdagen hier een steentje aan bij te dragen. Met ‘Sponsor Kinderwerk Suriname’ kun je dit werk mogelijk maken.

Samen met twee stichtingen die al jaren in Suriname werkzaam zijn, Stichting Apollos en Stichting Weid miijn Lammeren, willen we de jonge generatie van Suriname bereiken met aantrekkelijk en degelijk onderwijs. Dit doen we door de Kinderwerkmethode Doe maar aan te bieden aan de gemeenten en door het geven van trainingen van de kinderwerkers.

Je zult begrijpen dat er nogal wat extra kosten zijn verbonden aan het geven van trainingen in Suriname. Graag zouden we als Stichting Doe maar het Kinderwerk in Suriname een boost willen geven door daar enkele trainingen te verzorgen. Hier kun je aan dat doel doneren. De gift die je hier geeft, zal aan dat doel worden besteed.

NB. De giften hiervoor zijn niet aftrekbaar van de belasting.

Geef hieronder aan hoeveel keer je het project met € 10,- wilt ondersteunen.

SKU: SponsorSR001 Categorie: