Matthijs Vlaardingerbroek ‘Jij maakt hèt verschil’

Matthijs Vlaardingerbroek - Stichting Doe maar kinderwerkersdagAls kinderwerker maak je gebruik van een mooi programma en goed materiaal. Maar vergeten we niet het allerbelangrijkste?  Jij bent er als kinderwerker! Jij maakt hèt verschil. Jij hebt iets speciaals te brengen! Wie jij bent, brengt misschien wel meer in kinderen teweeg dan het gehele programma bij elkaar.

In deze inpirerende lezing wil Matthijs jou helpen te ontdekken wat jouw unieke kracht als kinderwerker is. Hij doet dit natuurlijk op zijn manier; met creatieve vormen, verhalen, illusies en véél humor.

Matthijs Vlaardingerbroek is een veelgevraagde verhalen-verteller en buikspreker, die al jaren voorstellingen in basisscholen door het hele land verzorgt. Met gebruik van buikspreekpoppen, verfkwasten, verhalen en goocheltrucs maakt hij mooie en leuke educatieve voorstellingen en workshops voor de groepen 1 t/m 8. Zijn voorstellingen zijn altijd vol humor, sterk afwisselend en interactief.

Geef je op of lees meer…>>