Investeren in kinderwerkers

Wij willen kinderen leren leven met Jezus Christus

Kinderen die leven met God. Kinderen die oog hebben voor anderen. Kinderen die vriendjes en vriendinnetjes vertellen over Jezus Christus. Kinderen die God en hun medemens liefhebben, discipel worden en discipelen maken.

Het is onze missie als ouders en kinderwerkers om kinderen voor te leven, hoe het leven met God eruit ziet, hen erover te vertellen en hen bij de Heer Jezus te brengen. Dat is niet eenvoudig. Wij willen jou daarbij helpen. We ondersteunen je door materiaal te ontwikkelen dat je daarbij helpt. Het draait echter niet alleen om materialen. Jij bent het belangrijkste instrument om de kinderen in contact te brengen met God. Daarom investeren wij in jou door trainingen en kinderwerkers dagen te organiseren.

Trainingen

Als Doe maar verzorgen wij 4 verschillende soorten trainingen. Belangrijk is hoe jij zelf contact hebt met God, maar ook hoe je contact kunt maken met het kind. (lees meer…)

Kinderwerkersdagen

Als Doe maar verzorgen wij regelmatig de Let’s Connect Kinderwerkersdagen. Op 17 maart 2018 is de eerstvolgende.  (lees meer…)